PROFESJONALNE REJESTRATORY ROZMÓW

wersja językowa

PL | EN
TRX Krzysztof Kryński
ul. Garibaldiego 4
04-078 Warszawa
tel. 22 871 33 33
fax 22 871 57 30

NIP: 524-100-94-13
REGON: 014497521

TRX Serwis
ul. Międzyborska 48
04-041 Warszawa
tel. 22 870 63 23

Strona główna » Produkty » Aplikacje TRX » VPC Agent

APLIKACJE TRX

VPC AGENT

Aplikacja VPC Agent współpracuje ze komputerami PC pracującymi pod kontrolą systemów Windows: XP, Vista, 7 oraz 8. Program wykorzystuje mechanizm logowania do systemu Windows, na podstawie którego pobiera informację o nazwie konta zalogowanego użytkownika.

Zadaniem aplikacji VPC Agent jest rozpoznanie, który agent (użytkownik) jest aktualnie zalogowany na danym stanowisku roboczym a następnie przekazanie do rejestratora TRX nazwy konta Windows oraz używanej linii (kanału rejestratora). Rejestrator TRX sprawdza uprawnienia zalogowanego użytkownika i jeśli są odpowiednie względem danego kanału, wszystkie rozmowy są nagrywane na prywatnym kanale wirtualnym użytkownika.
Za pomocą programu VPC Agent mogą być nagrywanie rozmowy z linii analogowych, systemowych lub stacji IP (tylko dla wybranych systemów).

Każdy agent (użytkownik) musi mieć utworzone indywidualne konto na rejestratorze z ustawioną opcją logowania Windows oraz przypisany prywatny kanał wirtualny. Nazwa konta na rejestratorze powinna być w pełni zgodna z nazwą użytkownika podawaną podczas logowania na stanowisku komputerowym. Konta poszczególnych użytkowników (agentów) muszą posiadać uprawnienia do monitorowania wszystkich używanych kanałów fizycznych oraz prywatnego kanału wirtualnego (SVPC) nagrywanego użytkownika.

zrzuty ekranu:

vpc_stan_00.png
vpc_stan_01.png
vpc_stan_02.png
vpc_stan_03.png

ZAUFALI NAM MIĘDZY INNYMI:

Atlantic WSPR Płock UM Bydgoszcz KWP w Radomiu UNIFY PSP Bialystok MS Centrum Ratownictwa Gliwice Grupa LOTOS S.A PLK Poznań KWP w Lublinie