PROFESJONALNE REJESTRATORY ROZMÓW

wersja językowa

PL | EN
TRX Krzysztof Kryński
ul. Garibaldiego 4
04-078 Warszawa
tel. 22 871 33 33
fax 22 871 57 30

NIP: 524-100-94-13
REGON: 014497521

TRX Serwis
ul. Międzyborska 48
04-041 Warszawa
tel. 22 870 63 23

Strona główna » Nagrywanie rozmów VoIP

NAGRYWANIE ROZMÓW VOIP

Rejestratory TRX zapewniają możliwość nagrywania rozmów z następujących systemów VoIP:
Poprawność nagrywania rozmów realizowanych w technologii VoIP zależy od wielu czynników. Najważniejsze z nich to:

Ważnym elementem podczas nagrywania rozmów VoIP jest konfiguracja urządzeń sieciowych. Rejestrator musi otrzymywać kompletną kopię strumienia audio oraz wiadomości sygnalizacyjnych przesyłanych pomiędzy stacjami abonenckimi i centralą VoIP. Dane te uzyskuje się przez podłączenie rejestratora do portu switcha/routera ustawionego w tryb mirroringu. Należy jednak zwrócić uwagę na to, aby mirroring ruchu sieciowego przesyłanego do rejestratora nie powodował duplikacji pakietów. Pomimo iż oprogramowanie rejestratora jest odporne na duplikację pakietów, to jednak dodatkowy ruch zwiększa zużycie zasobów i może w pewnych specyficznych przypadkach pogarszać jakość i stabilność pracy.
W związku z ograniczeniami jakie posiada każda platfroma sprzętowa zaleca się, aby konfiguracja mirroringu pakietów odcinała wszelki ruch sieciowy, który nie jest związany z nagrywanym systemem VoIP.

TRX nagrywanie rozmów VoIP

Podczas uruchamianie rejestracji rozmów należy również zwrócić uwagę na kodeki audio używane do transmisji dźwięku. Zwykle ustalenia zbioru kodeków dla danej strefy abonenckiej określa się w konfiguracji centrali VoIP. Niektóre systemy wymagają jednak, aby odpowiednią preferencję ustawić także w aparatach telefonicznych.

Rejestratory KSRC obsługują kodowanie audio wg standardów:
UWAGA! Producenci central mogą bez zapowiedzi wprowadzić zmiany w zaimplementowanych u siebie firmowych protokołach VoIP. Z tego powodu nie możemy zagwarantować, że w każdym przypadku uruchomienie nagrywania rozmów przebiegnie bezproblemowo. Zapewniamy jednak szybkie wsparcie i po dostarczeniu przykładowej transmisji VoIP (plik *.pcap z programu Wireshark) jesteśmy w stanie sprawnie i w rozsądnym czasie wyeliminować zaistniały problem.

Jeśli posiadany przez Państwa system VoIP nie znajduje się na zamieszconej powyższej liście zachęcamy do kontaktu. Pozwoli nam to zebrać informacje o bieżących potrzebach i oczekiwaniach rynku.

ZAUFALI NAM MIĘDZY INNYMI:

Atlantic WSPR Płock UM Bydgoszcz KWP w Radomiu UNIFY PSP Bialystok MS Centrum Ratownictwa Gliwice Grupa LOTOS S.A PLK Poznań KWP w Lublinie