PROFESJONALNE REJESTRATORY ROZMÓW

wersja językowa

PL | EN
TRX Krzysztof Kryński
ul. Garibaldiego 4
04-078 Warszawa
tel. 22 871 33 33
fax 22 871 57 30

NIP: 524-100-94-13
REGON: 014497521

TRX Serwis
ul. Międzyborska 48
04-041 Warszawa
tel. 22 870 63 23

Strona główna » Integracje CTI » Alcatel OXE

INTEGRACJE CTI

ALCATEL OXE (OmniPCX Enterprise)

Integracja CTI rejestratorów TRX z centralami Alcatel OmniPCX Enterprise (OXE) może być zrealizowana w oparciu o jeden z dwóch mechanizmów nagrywania:

NAGRYWANIE AKTYWNE - DR-LINK PCM/2 alcatel_cti

Rozwiązanie to wymaga uruchomienia serwera TSAPI (Telephony Server Application Programming Interface) oraz wyposażenia centrali Alcatel OXE w dodatkową kartę, lub karty traktu E1 (PCM/2). Wyposażenie centrali w jedną kartę PCM/2 pozwala na jednoczesne nagrywanie rozmów na 30-tu stacjach lub agentach CallCenter. Instalacja następnej karty traktu E1 rozszerza zakres rejestracji rozmów o kolejne 30 połączeń.
Interfejs DR-Link pracuje w oparciu o protokół CSTA. Usługa ta oferuje zestaw funkcji umożliwiających urządzeniu nagrywającemu kierowanie do centrali Alcatel OXE żądań rejestracji rozmów z poszczególnych linii wewnętrznych.
DR-Link umożliwia nagrywanie rozmów ze wszystkich, z wyjątkiem stacji wirtualnych (t.j. nie posiadających numeru fizycznego) typów aparatów, o ile są objęte monitoringiem CSTA.
W rozwiązaniu aktywnym rejestrator TRX determinuje na którą szczelinę czasową karty traktu E1 centrala Alcatel OXE powinna wystawić sygnał audio nagrywanej rozmowy i jednocześnie uruchamia proces nagrywania na odpowiednim kanale.
Z uwagi na to, ze centrala Alcatel umożliwia przekierowania strumienia audio RTP do wybranej szczeliny czasowej karty PCM/2, integracja aktywna pozwala nagrywać telefony pracujące w technologii VoIP.


nagrywanie rozmów Alcatel - DR-Link


NAGRYWANIE PASYWNE - CSTA

Integracja CSTA based nie wymaga wyposażenia centrali Alcatel w dodatkowy sprzęt. Rejestrator TRX podłączony jest do wszystkich stacji, które mają być nagrywane. Na interfejsach liniowych rejestatora występuje wyłącznie przesłanie sygnału audio linii analogowych lub systemowych. Zarządzanie nagrywaniem w systemie odbywa się na podstawie informacji odebranych z centrali poprzez łącze CSTA. Dzięki zastosowaniu tego mechanizmu możliwe jest śledzenie rozmów poszczególnych agentów, niezależnie od numerów stacji z którego korzystają w obrębie Call Center.
Ograniczeniem tego rozwiązania jest brak możliwości nagrywania rozmów wykonanych przy pomocy telefonów pracujących w technologii VoIP.


nagrywanie rozmów Alcatel - CSTA

ZAUFALI NAM MIĘDZY INNYMI:

Atlantic WSPR Płock UM Bydgoszcz KWP w Radomiu UNIFY PSP Bialystok MS Centrum Ratownictwa Gliwice Grupa LOTOS S.A PLK Poznań KWP w Lublinie